Fremlæggelsesdagen:
Bjørk har 2 grupper af gangen til fremlæggelses seance ( vi regner med 14 minutter pr. gruppe - 2x7)

Samtidig med dette skal de øvrige arbejde med tilhørende spørgsmål

Arbejdet med hver af spørgsmålene skal ske på følgende måde.

  1. Alle vælger en makker som de ikke har arbejdet sammen med i gruppe eller om spørgsmålene.
  2. De 2 i gruppen hilser på hinanden og vælger en rolle A og en rolle B.
  3. A starter med at interviewe B mens den første gruppe fremlægger for Bjørk (og en gruppe)
  4. Når Børk rækker hånden op skal alle takke for interviewet og stoppe og række hånden op (stille/skifte-signal)
  5. Alle med rolle A (intervieweren) rækker hånden op med et A-papir
  6. Alle med rolle B skal nu finde en ny A-makker (efter samme kriterier som 1.), som de kan interviewe.
  7. B interviewer nu sin nye A, mens den anden gruppe fremlægger for Bjørk (og en gruppe)

Ved næste spørgsmål/seance startes forfra med punkt 1.

1. (mens gruppe 1 og 2 fremlægger)
Hvordan er jeres protokol for kommunikationen mellem klient og server (hvilke beskeder sendes frem og tilbage og rækkefølge)
- hvordan kom i frem til denne
- hvordan takler i en klient kommer til eller afbryder en auktion
- kan man "gå ud og ind" af en auktion
- konkret kode

2. (mens gruppe 3 og 4 fremlægger)
Hvilke monitorer og tråde har i på jeres server
- klasser og objekter
- hvordan hænger de sammen (kommunikere og associeret)
- hvordan er i kommet frem til dette
- konkret kode

3. (mens gruppe 5 og 6 fremlægger)
Hvordan er jeres klient bygget op
- console/windows
- klasser og objekter
- hvordan hænger de sammen (kommunikere og associeret)
- konkret kode

4. (mens gruppe 8 og 10 fremlægger)
Hvordan har i testet jeres løsning undervejs
- test af model (figurer, oplæg.....)
- test af kode (kritisk gennemgang)
- test af server løsning
- test af klient løsning

5. (mens gruppe 11 og 13 fremlægger)
Hvordan får i løst jeres hammerslag / hvilke overvejelser har i gjort omkring denne
- klasser, objekter og sammenhæng
- konkret kode

6. ()
Hvilke mønstre har i brugt (producer-consumer, observer, remote facade, proxy)
- på serveren
- på klienten
- konkret kode